Пріоритетні напрями та форми методичної роботи з педагогічними кадрами
Mетодична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на відродження і розвиток національної освіти, підвищення кваліфікації та професійної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання, їхнє збагачення надбаннями української етнопедагогіки, науки, культури в усіх аспектах дає можливість виділити основні функції:
ДІАГНОСТИЧНУ, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами до професійної діяльності педагога на рівні встановлених державних стандартів;
ВІДНОВЛЮЮЧУ, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;
КОРИГУЮЧУ, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій до потреб кожного педагога;
КОМПЕНСАЦІЙНУ, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя;
ПРОГНОСТИЧНУ (випереджуючу),яка вимагає знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;
МОДЕЛЮЮЧУ, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності;
ОПОЗИЦІЙНО-РЕГУЛЮЮЧУ;
ІНФОРМАЦІЙНО-ОЦІННУ.
Методичний кабінет є центром методичної роботи ліцею, основною базою для проведення усіх видів методичних заходів та організаційних форм самоосвіти педагогів
Педагогічний колектив ліцею працює над реалізацією загальної методичної теми: «Підготовка висококваліфікованих робітників в умовах інноваційної діяльності закладу професійної (професійно-технічної) освіти» та втіленням в життя проекту з національно-патріотичного виховання:«Роль освітнього середовища у формуванні національно свідомого покоління, патріотів своєї Батьківщини»